Previous 1 3
Topic: midgets, horse porn and cheese
duckiegiggles's photo
Tue 12/02/08 06:23 PM






you sick sick people why would you even open this to see what it was







cheese?

Jim519's photo
Tue 12/02/08 06:25 PM
Actually, its the sick people that start them


whispertoascream's photo
Tue 12/02/08 06:25 PM
Screw the cheese I want the miget porn damn it!!!!

love love love love love

lonelyintx2nite's photo
Tue 12/02/08 06:26 PM
happy happy hehehehehe i thought you were offerin cheese. lol

lonelyintx2nite's photo
Tue 12/02/08 06:27 PM
hahahahahahaha i wanna watch it too

no photo
Tue 12/02/08 06:27 PM
cuz you're the op tongue2

PATSFAN's photo
Tue 12/02/08 06:27 PM
These are a few of my favorite things

lonelyintx2nite's photo
Tue 12/02/08 06:28 PM
im just kidding

SmurfyPoet292721's photo
Tue 12/02/08 06:28 PM
and here i thought i was a little weird...nope i'm normal :laughing:

adirtygirl's photo
Tue 12/02/08 06:28 PM
o.k. i know someone on here that loves midget porn..I know he will arrive shortly..But i will watch toodrool drool drool drool drool drool drool drool drool drool drool drool

whispertoascream's photo
Tue 12/02/08 06:29 PM
QUOTE:

These are a few of my favorite things
it just would not be a proper night here on Mingle with out at least ONE strange thread.

whispertoascream's photo
Tue 12/02/08 06:30 PM
QUOTE:

o.k. i know someone on here that loves midget porn..I know he will arrive shortly..But i will watch toodrool drool drool drool drool drool drool drool drool drool drool drool


Whoo Hooo should I make popcorn?laugh

no photo
Tue 12/02/08 06:32 PM
I love all porn...cept kiddie porn. So why wouldnt I open this.

duckiegiggles's photo
Tue 12/02/08 06:33 PM
QUOTE:

Actually, its the sick people that start them




hey im not sick



eh then again
yeah maybe alittle bit

duckiegiggles's photo
Tue 12/02/08 06:35 PM
QUOTE:

I love all porn...cept kiddie porn. So why wouldnt I open this.


cause it said cheese and not feet sexill

no photo
Tue 12/02/08 06:37 PM
oooops, me bad...........I thought it was midgets having sex with horses while covered in cheese..................embarassed embarassed embarassed

special_guy's photo
Tue 12/02/08 06:38 PM
I came here looking for something special

adirtygirl's photo
Tue 12/02/08 06:38 PM
QUOTE:

QUOTE:

o.k. i know someone on here that loves midget porn..I know he will arrive shortly..But i will watch toodrool drool drool drool drool drool drool drool drool drool drool drool


Whoo Hooo should I make popcorn?laugh



hell yeah..get that popcorn popping!!!!!laugh laugh

duckiegiggles's photo
Tue 12/02/08 06:39 PM
QUOTE:

oooops, me bad...........I thought it was midgets having sex with horses while covered in cheese..................embarassed embarassed embarassed


thats tomorrow night

no photo
Tue 12/02/08 06:39 PM
midget porn? love

Previous 1 3